3 módszer a bornyitó nélküli bornyitásra
2018. február 28. írta: Györfi András szerk

3 módszer a bornyitó nélküli bornyitásra

wine_thinkstock.jpg

Legyünk őszinték, mindannyian jártunk már úgy, hogy szinte bármi áron ki akartunk nyitni egy üveg jó bort, de egész egyszerűen nem volt nálunk bornyitó. Ennél bosszantóbb dolog nem létezik a világmindenségben, ebben egyetérthetünk. Bár én nem szeretem a bort, sörrel viszont jártam már így, átérzem a problémát. Az alábbi videóban három, brilliáns bornyitás technika látható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkurir.blog.hu/api/trackback/id/tr2013704142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.03.01. 02:38:40

A bornyitó az valami újmagyar szó a dugóhúzóra?

2018.03.01. 07:21:15

"sörrel viszont jártam már így, átérzem a problémát"

Hogy sikerült? Mivel a sörhöz elég egy ajtófélfa, még sosem jutottam el idáig.

Duplaxiii 2018.03.01. 08:56:53

Jók ezek az "ötletek", vonóhúzú nincs, de komplett karbantartóműhely az van...
A harmadik jó, de az meg ismert a piások között...

szvsz 2018.03.01. 08:57:17

Az utolsót többször csináltam régebben, működik de a vörösbort nagyon összezagyválod vele. Fehéreknél nem volt annyira gáz.

szvsz 2018.03.01. 08:58:49

Ja, és vékonyabb nyakú palacknál (pl. tokaji) szomjan halsz mire kijön, ha egyáltalán.

Labasmaz 2018.03.01. 09:15:12

@jandera: Fogadjunk, hogy elmúltál 40... :-))) Aki a rejtővonóra emlékszik, az nem mai gyerek.

Amúgy a sörnyitó mintájára bornyitó, de attól még baromság. A dugóhúzó az dugóhúzó, nem azért lett az a neve, ami.

Bár mondjuk manapság egyre több a sima, csavaros kupakos bor, a parafadugó kezd ritkaságszámba menni. Jó, ha műanyag dugóra futja.

BéLóg 2018.03.01. 13:53:28

Nahát, a második szerintem pont egy dugóhúzó! Ami egyébként előbb van a konyhában, mint csavar és csavarhúzó.
A hő az jó, mondjuk a forró (!) üvegre azután az esetleg hűtött bor katasztrofális hatással lehet.
Vagyis fizikai kísérletnek elmegy, nyitásnak nem.
Hasonlóan a tornacipő. A vörösbor rázásától meg borzolódnak az idegeim, csaxólok.
De ne keseredj el, a cikked tetszett.

n3spr3ss0 2018.03.01. 14:21:24

Nálam semmilyen videó nincs.

nem várt fordulat 2018.03.01. 21:32:01

én meg fakanállal, vagy a hüvelykujjamal benyomom. nem kell a szkepticizmus, mindegyiket, volt ami nagyon nehéz volt, de mind sikerült :)

sört meg akármivel, ha más nincs a fogammal, de öngyújtóval szoktam.
süti beállítások módosítása